Προγραμματίζω υπολογιστές συσκευές και ρομποτικά συστήματα Γ΄γυμνασίου

Δραστηριότητες Πληροφορικής χωρίς Υπολογιστές

Κατανόηση προβλήματος “Οι πύργοι του Ανοι”

Οι πύργοι του Ανόϊ

Ταξινόμηση Φυσαλίδας

Πρόβλημα του Βαρκάρη

Ομαλή κίνηση αντικειμένου στο Scratch

Αριθμομηχανή στο Scratch

Δημιουργία παιχνιδιού “Λαβύρινθος”  στο Scratch

Δημιουργία παιχνιδιού ¨Λαβύρινθος” στο Scratch 2

Δομή επανάληψης για παντα στο Scratch

Η ετνολή επανάλαβε στο Scratch

Παιχνίδι ερωτήσεων στο Scratch – Δομή επιλογής

Δημιουργία εντολής (διαδικασίας) στο BYOB

Παιχνίδι ¨Το μονοπάτι”

Οπτικός προγραμματισμός

Προγραμματίζω με εντολές Χρώμα και Έλλειψη

Σχεδίαση με απλές εντολές logo

Μαθαίνοντας για τις λογικές συνθήκες

Βασικές εντολές σχεδίασης στην γλώσσα προγραμματισμού logo- Εντολή Επανάληψης

Εισαγωγή στη Δομή Επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch 

Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch

Η  δομή της σύνθετης επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch

Προγραμματστικές δομές με την Δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με Scratch

Arduino -Μάθηση στην πράξη – Δομή επιλογής

Αντιμετάθεση περιεχομένου μεταβλητών

Διαγράμματα ροής